Станислав Власенко
Главная | | Регистрация | Вход
Четверг
28.03.2024
19:06
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная » 2013 » Сентябрь » 6 » Київська дитяча залізниця відсвяткувала ювілей
15:01
Київська дитяча залізниця відсвяткувала ювілей


2 вересня на Київській дитячій залізниці відбулися урочисті заходи, присвячені  60-річчю від дня її відкриття.

З цим особливим святом юних залізничників та почесних гостей привітав начальник Південно-Західної магістралі Олексій Мефодійович Кривопішин.

«Тут дітей навчають  всім залізничним професіям: машиніст, помічник машиніста, черговий по станції, білетний касир, провідник та іншим. Наші юні залізничники отримують справжні посвідчення, проходять справжню практику, несуть персональну відповідальність за робочі місця. Це дуже дисциплінована організація, і все, що тут робиться – робиться по-справжньому», – відзначив він.

Начальник Південно-Західної магістралі зауважив, що Київська дитяча залізниця – це унікальний проект: «Щорічно у виховання  юних залізничників вкладається більше 3 млн. грн.. У нас навчається більше 450 дітей 10-16 років в різних класах та за різними програмами. Ми хочемо зберегти та збільшити  дитячу залізницю для підростаючого покоління, адже в жодній економічній галузі нашої країни немає такої школи теорії та практики, яка б так само підтримувалася й фінансувалася». 

Не забув Олексій Кривопішин і про цьогорічні досягнення: «За сезон Мала Південно-Західна залізниця перевезла близько 30 тис. пасажирів. До речі, учні за сезон заробили 360 тис. грн., адже проїзд пасажирів платний, як і на справжній залізниці. Також цього року відбулися з’їзди юних залізничників в Харкові та Артеку, де наші вихованці гідно представили дитячу залізницю та здобували перші місця».

За сумлінну працю на залізничному транспорті знаком «За сприяння розвитку Південно-Західної залізниці» було нагороджено начальника Київської дитячої залізниці Дмитра Петровича Форсюка. Крім того, почесними грамотами Південно-Західної залізниці відзначили майстрів виробничого навчання: Олександра Івановича Левченка, Олега Миколайовича Діденка, Владислава Пантелеймоновича Галицького та Тетяну Вікторівну Федоренко.

Від Столичної магістралі дитяча Південно-Західна залізниця отримала цінний подарунок – комп’ютер, а юних залізничників Олексій Кривопішин нагородив дипломами різних категорій.

Так переможцями у конкурсі «Кращий за професією 2013 року» стали: Євген Мирончук та Сергій Малишко ( «Кращий начальник станції»), Дмитро Туровець ( «Кращий машиніст»), Максим Редченко («Кращий помічник машиніста»),  Іван Андріянов («Кращий начальник зміни поїзда»), Дмитро Кобзар («Кращий черговий по залізничній станції Яблунька»), Мирослав Прилипко («Кращий черговий по залізничній станції Вишенька»), Микита Фурманов («Кращий оператор чергового по залізничній станції»), Віталій Черняченко, Микола Акімін («Кращий оглядач вагонів»), Тетяна Перепелиця,  Настя Гнатів («Кращий провідник»), Владислав Кучін, Тетяна Данько («Кращий диктор»).

Також були відзначені вихованці дитячої залізниці, які брали активну участь у суспільному житті та виробничій діяльності протягом літньої поїзної роботи та навчально-виробничої практики: Анна Стеценко, Костя Болдирєв, Дмитро Сорока, Олександр Зіневич, Олександр Купрієць, Євген Мельников, Влад Польовик, Олексій Петров, Тимофій Бабчук, Андрій Лопоха, Богдан Климась, Анна Соколова, Дмитро Дерев’янко, Павло Левін, Павло Красовський, Юрій Голубенко, Анна Усенко та Тимур Оранський.

Юні залізничники порадували присутніх святковим концертом та продемонстрували набуті знання під час відправлення останнього поїзду літньої поїзної роботи 2013 року.

Перший поїзд  дитячої залізниці  рушив 2 серпня 1953 року. Урочисто відкривав залізницю тогочасний начальник Південно-Західної залізниці Петро Кривонос. На момент відкриття дороги до рухомого складу входили паровоз Гр.-336 (пізніше Юп-336) та чотири пасажирські вагона. Крім однієї головної колії шляху, на ній було облаштовано обгінний шлях і один тупик з оглядовою канавою. Але на початку 60-х років,  у зв’язку з будівництвом міської лікарні, тупикову станцію було закрито а колію замкнуто у кільце (насьогодні довжина колії складає 2,5 км). На колійній петлі функціонувало дві платформи – «Спортивна» та  «Піонерська» (зараз «Яблунька» та «Вишенька»).
     
У 1993 році через недостатнє фінансування дорога виявилася на грані закриття. Проте, завдяки зусиллям та ентузіазму залізничників-інструкторів, з 2001 року розпочалося відродження дитячої залізниці. Саме тоді поступово було оновлено матеріальну-технічну базу, збудовано систему автоблокування та електричної централізації, депо для рухомого складу, спортивний майданчик. Відновив роботу гурток «Юний залізничник». Він працював не лише на базі дитячої залізниці, а й на базі шкіл Києва. Крім того, було розпочато заняття  факультативного гуртка з інформатики. 
У 2005 році на залізницю повернено легендарний паровоз Гр.-336, який капітально відремонтували працівники локомотивного депо «Щорс». 
В 2011 році на залізниці було встановлено тренажер пульта машиніста електровозу. Зокрема, впроваджено поїзний радіозв’язок та обладнано кабінет інформатики. 

Окрім проходження виробничої практики, на залізниці діти  відпочивають, відвідуючи гуртки, беручи участь у конкурсах, спортивних змаганнях. Також вони роблять виїзди на інші дитячі залізниці країни для обміну досвідом. Щороку, під час відкриття нового сезону роботи, вихованці дитячої залізниці  отримують нагороди за участь у різноманітних конкурсах та заходах. 

| Теги: паровоз, киев, проект, дети, отдых, Поезд, вагон, Железная дорога | Рейтинг: 0.0/0
Форма входа
RSS

Подписка на новости от Станислава Власенко по Email

Поиск
Календарь
«  Сентябрь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0