Станислав Власенко
Главная | | Регистрация | Вход
Четверг
18.04.2024
11:59
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная » 2016 » Июнь » 13 » ОБРАЗ ЧАСУ
22:41
ОБРАЗ ЧАСУ

В розкішному центрі ЛЕОНАРДО відбулася презентація виставки «ОБРАЗ ЧАСУ», присвячена історії розвитку української моди у 1950–1980-х років. Її матеріали дозволили відвідувачам здійснити віртуальну подорож у світ української моди маловідомої широкому загалу.
 

Мода є відображенням епохи і стану суспільства в цілому, а мода в Україні 1950–1980-х років визначалася особливими умовами розвитку суспільства.
Провідною тенденцією 40-х років в Україні стали довгі багатошарові спідниці, банти на одязі іноді шапки з додаванням вертикальної смужки, рукава Ліхтарики. У повсякденній мові киянок і одеситок з'явилось слово «модистка». 3 початком Другої світової війни мода 40-х років зазнала значних змін - зовнішній вигляд вбрання значно спростився до мінімалізму в усьому.
Стиль 50-х років запропонував модницям силует у вигляді пісенного годинника замість чіткого силуету з розширенням плечей, що був популярним у воєнні роки. Таким чином, були висунуті особливі вимоги до фігури: похилі плечі, тонка талія, округлі жіночні стегна та пишні груди, Щоб відповідати цим стандартам жінки носили корсети, адже головним трендом був акцент на талії. Еталонами Краси того часу були: Любов Орлова, Софі Лорен, Мерилін Монро, нові імена українського екрану - Клара Лучко і Людмила Гурченко 
Легендарні 60-ті роки - це яскраве в історії світової моди. Вільне та експресивне, період урочистої ходи так званої «молодіжної моди». B неї з шаленою швидкістю входять аксесуари: великі намиста, об'ємна біжутерія, сонцезахисні окуляри, що закривають півобличчя, зачіска «Бабеттa». Революційною для модних 60-х стала міні-спідниця - символ емансипації та сексуальної революції, яка дійшла й до українських модниць. Ера синтетики та усього штучного. Кінець 60-х яскраво і несамовито популяризував рух «хіпі». 
У 70-ті роки мода стала ще більш демократичною. He існувало єдиного стильового напрямку Модним було все: диско, хіпі, спортивний стиль. Саме ця свобода і різноманітність давала людям можливість більшого самовираження за допомогою моди. Девізом модних сімдесятих був вислів: «Модним є все!». До гардеробу українських жінок увійшли джинси (які спочатку носили тільки американські пастухи «ковбої», а після - хіпі та студенти). Модними стали спідниці- «трапеції», штани-кльош, туніки, та сукні з великим принтом, светри-водолазки, сукні А-подібного силуету, сукні-сорочки. З'явилося поняття “базового гардеробу” (що складається з необхідної кількості речей, які поєднуються між собою).
У моді 80-х переплелися ретро-образи, переосмислені дизайнерами, бум спорту, продиктований «Олімпіадою-80», також вплив молодіжних субкультур. Хіп-хоп, пост-панк. рейв, хаус, техно, брейк-данс, степ-аеробіка - усі ці явища позначилися на стилістиці десятиліття. Список модних знахідок 80-их доповнили: підкладні плечі, штани- «банани», одяг y стилі «Мілітарі» та «сафарі», Рукава крою «кімоно», «кажан» і реглан, легінси з яскравими малюнками, ажурні чорні колготки, потерта джинсова тканина, чорні шкіряні куртки, люрекс, ювелірні ґудзики на кант. Доповнювалась уся ця краса зачісками з ефектом «мокрого волосся» та спіральною хімічною завивкою. Усе було «надмірно» і «занадто»,
На виставці були представлені матеріали про діяльність українських Будинків моделей одягу. Цікавий формат експозиції розрахований на широкий віковий діапазон аудиторії. Ця невелика за кількістю експонатів презентація є анонсом потужної виставки музею української моди 1950-80 років, яка незабаром планується за підтримки компанії ЕСТА Холдинг, що наразі проводить реконструкцію центрального універмагу Києва. ЦУМ є символом цілої епохи та повинен зберегти «пам’ять місця», взяти на себе лідерську освітню та культурну функцію.
Ідея створення виставки належить заслуженому робітнику культури Галині Михайлівні Уваркіній, проте величезна робота з пошуку матеріалів, реконструкцій колекцій, створення експозиції була з натхненням виконана командою людей з різних компаній, музеїв та фондів:
- ЕСТА Холдинг
- Компанія «Текстиль Контакт»
- Державний політехнічний музей при НТУУ КПІ
- «Дизайн бюро ODESD2»
- Міжнародний фестиваль моди Kyiv Fashion
- Голда Виноградська (голова Національного галузевого партнерства легкої промисловості України )
- Марія Костельна(дизайнер бренда KOSTELNI )
- Ясинська Олена Григорівна( доцент кафедри інституту КНУКіМ)
- Світлана Сорокіна ( дизайнер аксесуарів)
- Оксана Фурса (доктор наук, президент Конфедерації дизайнерів і стилістів України )

 

| Теги: мода, история, Голда Виноградская, образ часу, выставка, киев, Галина Уваркина | Рейтинг: 0.0/0
Форма входа
RSS

Подписка на новости от Станислава Власенко по Email

Поиск
Календарь
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 4
    Гостей: 4
    Пользователей: 0