У 2011 році колійниками Південно-Західної залізниці було оздоровлено понад 850 км колії.
У тому числі на напрямках прискореного руху пасажирських поїздів Київ – Гребінка понад 156 км та Київ – Коростень – Шепетівка – Здолбунів понад 430 км, укладено 248 комплектів нових стрілочних переводів. У тому числі на напрямках впровадження прискореного руху укладено 157 комплектів швидкісних стрілочних переводів, які дозволяють здійснювати рух пасажирських поїздів в межах станції зі швидкістю до 140 км/год.
Впродовж минулого року на Столичній магістралі за використанням високопродуктивних щебенеочисних машин було очищено понад 314 км колійної решітки, що в свою чергу покращило плавність руху поїздів та дозволило продовжити термін експлуатації колійної решітки. На виконанні усіх ремонтів колії було задіяно понад 50 комплексів високопродуктивних колійних машин.
Зокрема у грудні 2011 року по дільницях впровадження прискореного руху пасажирських поїздів Київ – Гребінка та Київ – Коростень – Шепетівка – Здолбунів вперше на залізниці було проведено дослідну поїздку рухомого складу зі швидкістю 160 км/год.
Крім того, відповідно до запланованих заходів до початку травня 2012 року на напрямках прискореного руху Київ – Гребінка та Київ – Коростень – Шепетівка – Здолбунів заплановано виконати низку ремонтно-колійних робіт. Внаслідок чого на 509,6 км колії поїзд розвиватиме швидкість до 160 км/год.
|