На льотно-випробувальній базі ДП «АНТОНОВ» виконано випробувальний політ легкого літака Ан-2-100, який є сучасною модифікацією відомого легкого біплана Ан-2. Літак підняв вантаж рекордної для свого класу ваги в 3202 кг на висоту 2700 м. Зауважимо, що максимальне комерційне навантаження Ан-2-100 складає 1500 кг.
Спробу встановити рекорд здійсив екіпаж льотчиків-випробувачів
ДП «АНТОНОВ»: командир Сергій Тарасюк та другий пілот Валерій Єпанчинцев. Цей екіпаж відомий, зокрема, завдяки експедиції на літаку Ан-3 на Південний Полюс, де льотчики встановили прапор України.
Повідомлення про спробу встановлення рекорду буде передано до Міжнародної Федерації авіаційного спорту.
В заходах з нагоди випробувального польоту Ан-2-100 взяли участь керівники підприємств авіаційної галузі України та корпорації «Українська авіабудівна компанія».
Нагадаємо, що 31 серпня 2017 року світова авіаційна спільнота відзначатиме 70-річчя від дня першого польоту біплану, який став родоначальником великого сімейства літаків «АНТОНОВ». Ан-2 досі є найбільшим в світі одномоторним біпланом.
Ан-2-100 призначений для пасажирських, вантажних та змішаних пасажирсько-вантажних перевезень на місцевих повітряний лініях. Він здатен автономно експлуатуватися на невеликих аеродромах, у широкому діапазоні висот аеродромів, за простих та складних кліматичних та метеорологічних умов.
Головна відмінність Ан-2-100 від його попередника у силовій установці з маршовим турбогвинтовим двигуном МС-14 розробки та виробництва
АТ «Мотор-Січ». Одна з переваг цієї заміни – перехід з авіаційного бензину на авіаційний керосин. Таким чином значно підвищується рентабельність літака. До того ж, Ан-2-100 оснащений повітряним реверсивним гвинтом АВ-17 (на заміну АВ-2). Вага пустого знарядженого Ан-2-100 на 200 кг менша за вагу Ан-2.
Цей літак названий «Генріх Онгірський» на честь заступника Генерального конструктора ДП «Антонов» Г.Г. Онгірського (1939-2012), котрий зробив значний внесок у розвиток програми Ан-2 й Ан-3.
|