Сир - один із найпопулярніших в Україні харчових продуктів. Але з огляду на те, що купівельна спроможність споживачів за останній рік значно знизилася, істотно скоротилося, в цілому по ринку, і виробництво сиру. Проте, не дивлячись на складні економічні умови в країні, компанія «Клуб сиру» досягла позитивного результату своєї роботи. Так, за 8 місяців 2015 року Компанія виробила 5844 тонни сиру, що на 35% більше ніж за такий же період минулого року.
В чому секрет такого успіху і мають намір не тільки розповісти, але й показати фахівці «Клуб сиру».
Як відомо, сир - один з кращих, найкорисніших і цінних харчових продуктів. Основною сировиною для сироваріння служить коров'яче молоко. Отже, якість сиру, в першу чергу, залежить від якості сировини. Тому «Клуб сиру» приділяє цьому особливу увагу, адже 70% молока Компанія бере з найближчих фермерських господарств, які особливо контролюють його якість. Молоко проходить подвійний контроль якості і перевірку у власних лабораторіях Компанії. Як результат, сир ТМ «Клуб сиру» - завжди високої якості, натуральний і передусім смачний уже сам по собі.
«Від молока - до сиру» - довгий виробничий шлях. Щоб отримати смачний та корисний продукт, окрім якісної сировини, необхідно новітнє устаткування, сучасні технології, професійна майстерність сироварів та дотримання кращих сирних традицій сироваріння.
Процес сироваріння - надзвичайно захоплюючий. Той, хто хоча б раз побував на виробництві сирів ТМ «Клуб сиру», надовго запам’ятає магію перетворення молока в сир, сир - як маленький всесвіт з нескінченною різноманітністю смаків та ароматів.
Завод повністю автоматизований, всі ключові виробничі показники моніторяться в онлайн-режимі. Крім того, на заводі інтегровані системи контролю якості продукції, що випускається, які сертифіковані міжнародними сертифікатами ISO та НАССР. «Клуб сиру» дає споживачам впевненість у своєму виборі завдяки дотриманню традицій, що забезпечують стабільно високу якість і смак натурального продукту. Будь-яка традиція повинна пройти перевірку смаком, тому технологи Компанії постійно в пошуку нових рецептур, нових смаків.
У 2015 році були запущені у виробництво 4 новинки: «Грюн Вальд» з пажитником, «Сорочинський» з прянощами та смаком пряженого молока, «Неаполітанський» з томатом, паприкою і базиліком, «Діжонський» з зернами гірчиці. Всі вони отримали визнання у споживача і їх щомісячні продажі досягай більше 30 тонн.
Традиційно вишукані смаки сирів ТМ «Клуб сиру» отримали визнання й фахівців сироваріння. У дегустаційному конкурсі з оцінки якості молочних продуктів, який організувала Національна асоціація молочників «Укрмолпром» (27 серпня 2015 p.), сир «Грюн Вальд» отримав Гран-прі! А «Сорочинський» і «Дитячий» - золоті медалі.
І не дивно, що за оцінками Інфагро компанія «Клуб сиру» за 8 місяців 2015 року показала динамічніше зростання виробництва в порівнянні з минулим роком, ніж інші виробники. А за результатами роздрібного аудиту, який проводить компанія «Пріоритет плюс», в найбільших торгових мережах України торгова марка «Клуб сиру» займає 2-е місце в продажах категорії твердих сирів.
Компанія пишається своїми перемогами, але колектив не збирається зупинятися на досягнутому - нові якісні та корисні види сирів із вишуканими смаками порадують споживачів вже у 2016 році.
Компанія «Клуб сиру» підтримує прагнення українців до збереження якості життя, адже наша місія - «Прагнення Об'єднувати довкола традицій, які допомагають українцям зберегти високу якість життя: від смачних страв до теплого спілкування».
|