У Києві відбувся семінар на тему “Розвиток подієвого та ділового туризму «Kyiv nice for MICE»”, до участі у якому були запрошені авторитетні експерти з Великобританії, Естонії, Нідерландів та України. З доповіддю про європейські тенденції у розвитку ділового туризму виступив регіональний директор по Європі Міжнародного конвеншн та конгрес-бюро (ICCA) Девід Бодор.
За його словами, напрямок ділового туризму у Європі дуже активно розвивається і займає лідируючі позиції у сфері гостиноості. “Не треба забувати, що за рівнем прибутковості діловий туризм впевнено займає перше місце”, - зазначив експерт. Київ, як столиця України, має всі можливості для збільшення кількості ділових заходів, а отже і бізнес-туристів. Для цього потрібно активніше працювати з міжнародними компаніями та промотувати насамперед у Європі переваги Києва як центру ділового туризму.
“Однією зі стратегій розвитку туризму у Києві, яка вже реалізовується, є розвиток подієвого та ділового туризму і ми на цим напрямкам будемо приділяти особливу увагу і все більше їх підтримувати”, - зазначив начальник управління туризму Київської міськдержадміністрації Антон Тараненко. За його словами, вдале проведення фіналу конкурсу “Євробачення”, а також низка міжнародних конференцій, проведених у Києві, свідчать про величезний потенціал столиці у проведенні міжнародних ділових та подієвих заходів. Київське конвеншн-бюро об”єднує як компанії, які проводять ділові та івент-заходи, так і майданчики, де ці заходи проводяться – готелі та виставкові центри. Це дає можливість об”єднати зусилля у просуванні Києва як привабливого майданчика для ділових заходів.
Андрій Павлів, представник Львівського конвенш-бюро, поділився досвідом Львова у проведенні та організації ділових заходів, а також промоції Львова як фестивальної столиці України. За рахунок проведення фестивалів та організації народних свят до Львова щороку приїздять понад 500 тисяч туристів не лише з України, але й закордону.
Учасники семінару наголосили, що сьогодні потрібно більше рекламувати переваги України серед міжнародних структур та компаній, а також створювати позитивний імідж нашої держави.
|