У 2010 році Південно-Західна залізниця планує відремонтувати 844 пасажирські вагони. Капітально-відновлювального ремонту зазнають 57 вагонів: 17 вагонів габариту РІЦ (вагони Євро-габариту) та 40 вагонів купейного типу, що дозволить залізниці подовжити термін експлуатації вагонів на 16 років. Залізничники проведуть поглиблений капітальний ремонт 16 вагонів купейного типу із заміною елементів інтер’єру, капітальний ремонт першого об’єму – 98 вагонів, деповський ремонт – 673 вагонів.
Більшість вагонів буде відремонтовано у вагонному депо станції Бахмач Південно-Західної залізниці, яке одне з перших на залізницях України освоїло поглиблений ремонт пасажирських вагонів із заміною елементів інтер’єру.
Також у 2010 році для економії коштів на Південно-Західній залізниці впроваджується технологія збільшення міжремонтних пробігів пасажирських вагонів з 300 тис. км до 450 тис. км за рахунок використання композитних матеріалів.
До літніх перевезень Південно-Західна залізниця підготує 1150 пасажирських вагонів
Південно-Західна залізниця готується до літніх пасажирських перевезень. Щоби забезпечити попит пасажирів на поїзди формування Південно-Західної залізниці у повному обсязі, залізничникам необхідно підготувати 1150 вагонів, з них 450 обладнані системою кондиціювання повітря. Щоліта Південно-Західна залізниця у середньому перевозить близько 13 мільйонів пасажирів.
На жаль, у зв’язку із старінням парку пасажирських вагонів на літні перевезення залізниця не має можливості призначити два пасажирські поїзди із 68 вагонів. У 2010 році Південно-Західна залізниця планує придбати на лізингових умовах 10 нових пасажирських вагонів.