Станислав Власенко
Главная | | Регистрация | Вход
Пятница
26.04.2024
14:37
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная » 2011 » Октябрь » 4 » Відкрито рух міської електрички залізничним кільцем!
14:37
Відкрито рух міської електрички залізничним кільцем!


4 жовтня 2011 року Південно-Західна залізниця спільно з КМДА відкрила у столиці рух міської електрички залізничним кільцем.  

Першими пасажирами міського кільця стали Прем’єр-міністр України Микола АЗАРОВ, Віце-прем’єр-міністр - Міністр інфраструктури Борис КОЛЕСНИКОВ, перший заступник Керівника Секретаріату Кабінету Міністрів України Юрій АНІСТРАТЕНКО, Голова Київської міської державної адміністрації Олександр ПОПОВ, генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир КОЗАК, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН і представники засобів масової інформації.

За словами начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, ідея проекту «Міська електричка» виникла кілька років тому. Залізниця вирішила допомогти київській владі розвантажити рух автотранспорту в години «пік» і забезпечити пряме сполучення між лівобережною та правобережною частинами міста. «Однозначно сьогодні без залізниці неможливо розвантажити транспортні потоки лівобережжя та правобережжя.  Будучи ініціаторами цього проекту, ми сьогодні повністю завершили його перший етап і відкрили  рух міської електрички», - зазначив Олексій Кривопішин.

Загалом на підготовку всієї залізничної інфраструктури та рухомого складу для цього проекту Південно-Західною залізницею освоєно 223 млн. гривень, з них 80 млн. грн. - кошти державного бюджету. Зокрема, капітально відремонтовано 12 електропоїздів, у яких модернізовано інтер’єри салонів, збудовано та  впроваджено  в експлуатацію сучасний пересадочний вузол «Лівий берег» з усією необхідною інфраструктурою, укладено 12, 4 км нових колій та 43 нових стрілочних переводи, модернізовано 14 км головних та станційних колій, замінено та переобладнано 25 стрілочних переводів, облаштовано енергопостачання, модернізовано контактну мережу і систему сигналізації та зв’язку, відремонтовано платформи, встановлено навіси. 

«Крім того, «Укрзалізниця» переглянула організацію вантажного руху, в результаті чого змінено графік руху курсування майже 40 вантажних поїздів, незважаючи на те, що напрямок  з Дарниці до Київ-Волинського з виходом на Фастів слугує для залізниці основним вантажним ходом, - розповів журналістам Олексій Кривопішин.

Передбачено курсування 66 електропоїздів, з них 30 - вранці та 36 - у вечорі. З 6:00  до 9:30 і з 16:30 до 20:00 електричка курсуватиме з інтервалом 15-17 хвилин. Протяжність кільця -  50,2 км. На маршруті передбачено 14 зупинок з можливістю пересадки на станції всіх трьох ліній столичного метрополітену.

Довідково:

1. Київ-Пасажирський.
Замінено турнікетну систему приміського вокзалу та встановлено огорожі. Збудовано навіси над турнікетами, на основу платформи покладено тротуарну плитку. Для телефонізації касових приміщень облаштовано трубомережі.

2. Видубичі
Існуюча платформа

3. Лівий берег 
Впроваджено в експлуатацію у 2010 році

4. Дарниця
Виконано будівництво колійної інфраструктури у приміському парку; змонтовано 2-й поверх прибудови до поста ЕЦ (електричної централізації) ст. Дарниця; впроваджено в ЕЦ 5 стрілочних переводів у приміському парку ст. Дарниця; виконано благоустрій вестибюля транзитного тунелю; модернізовано мережі освітлення; виконані роботи з облаштування берегової платформи (тротуарною плиткою, металевої огорожі).

5. Лівобережна
Збудовано нові платформи, навіси над турнікетами і для пасажирів; облаштовано металевою огорожею, збудовано пішохідний перехід між платформами, укладено тротуарну плитку на зупинних платформах; проведено систему освітлення  зупинного пункту. 

6. Троєщіна
Впроваджено в експлуатацію 2009 році 

7. Петрівка 
Виконано капітальний ремонт станційних колій, відновлено асфальтне покриття.

8. Зеніт 
Виконані роботи з ремонту павільйону, платформ, замінено бордюри, влаштовано навіси для пасажирів, встановлено лави для пасажирів, замінено східці, влаштовано огорожу, встановлено навіси над турнікетами, завершено благоустрій з облаштуванням асфальтного покриття. Виконано електромонтажні роботи і впроваджено зовнішнє освітлення. Проведені роботи з прокладання кабельної каналізації зв’язку для підключення турнікетів. Виконані роботи з переобладнання існуючого касового павільйону під приміщення серверної кімнати. 

9. Вишгородська 
Виконано ремонт асфальтового покриття платформи, встановлені навіси для пасажирів, а також переобладнано касове приміщення під серверну кімнату.

10. Сирець 
Проведено реконструкцію двох платформ, змонтовано навіси для пасажирів і над турнікетами. Облаштовано майданчики під кіоски та ДГТ, виконано земляні роботи для прокладання кабеля. 

11. Рубежівська
Виконано ремонт павільйону, встановлено навіси для пасажирів.

12. Борщагівка
Демонтовано 78 метрів старої і побудовано 228 метрів нової платформи. Змонтовано 4 навіси для пасажирів і навіси для турнікетів. Встановлено ДГТ. Встановлено трубопроводи для прокладання каналізації зв’язку і електропостачання. 

13. Київ-Волинський 
Заново збудовано дві платформи довжиною 220 метрів, на яких замінено східцевий марш і укладено тротуарну плитку, зроблено монтаж огородження, навіси для пасажирів і над турнікетами, модернізовано системи освітлення та пристроїв звукової інформації, капітально відремонтовано пішохідний міст.

14. Караваєві Дачі
Існуюча платформа



| Теги: город, киев, электричка | Рейтинг: 0.0/0
Форма входа
RSS

Подписка на новости от Станислава Власенко по Email

Поиск
Календарь
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0